Архівний відділ

Бородянської райдержадміністрації

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2017 рік


 

 

 

   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

форми документа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

 

Архівний секторБородянської

районної державної адміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План

 

 

 

 

розвитку архівної справи

 

 

 

на 2018 рік

 

 

 

 

ндекси

Основні напрями роботи

Одиниця виміру

 

 

Архівні відділи райдержадмі-ністрацій

 

1

2

3

7

 

1.

Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ

 

 

 

1.1.

Реставрація документів з паперовою основою

 

арк.

 

 

-

 

1

2

3

7

 

1.2.

Ремонт документів з паперовою основою

арк.

20

 

1.3.

Оправлення та підшивка документів

од. зб.

20

 

1.4.

Консерваційно-профілактичне оброблення:

 

 

 

 

- страхового фонду

од. зб. (рулон)

-

 

 

- кінодокументів

од. зб.

-

 

 

- фотодокументів

од. зб.

-

 

 

- фонодокументів

од. зб.

-

 

 

- відеодокументів

од. зб.

-

 

1.5.

Створення страхового фонду:

 

 

 

 

- на документи з паперовою основою

од. зб.

кадр негатива

-

 

 

- кінодокументів

од. обл.

-

 

 

- фотодокументів

од. обл.

-

 

 

- фонодокументів

од. обл.

-

 

 

- відеодокументів

од. обл.

-

 

1.6.

Картонування документів

од. зб.

970

 

1.7.

Перевіряння наявності документів

од. зб.

2654

 

1.8.

Виявлення унікальних документів (перегляд документів):

 

 

 

 

- управлінської документації

од. зб.

-

 

 

- документів особового походження

од. зб.

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

-

 

 

- кінодокументів

од. обл.

-

 

 

- фотодокументів

од. обл.

-

 

 

- фонодокументів

од. обл.

-

 

 

- відеодокументів

од. обл.

-

 

1.9

Здійснення грошової оцінки унікальних документів

документ

-

 

1.10.

Страхування унікальних документів

документ

-

 

2.

Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ

 

 

 

2.1.

Описування:

 

 

 

 

- управлінської документації

од. зб.

-

 

 

- документів особового походження

од. зб.

документ

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

-

 

 

- кінодокументів

од. обл

-

 

 

- фотодокументів

од. обл.

-

 

 

- фонодокументів

од. обл.

-

 

 

- відеодокументів

од. обл.

-

 

2.2.

Удосконалення та перероблення описів:

 

 

 

 

- управлінської документації

од. зб.

150

 

 

- документів особового походження

од. зб.

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

-

 

 

- кінодокументів

од. обл.

-

 

 

- фотодокументів

од. обл.

-

 

 

- фонодокументів

од. обл.

-

 

 

- відеодокументів

од. обл.

-

 

2.3.

Каталогізація:

 

 

 

 

- управлінської документації

од. зб.

картка

5

350

 

 

- документів особового походження

од. зб.

картка

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

картка

-

 

 

- кінодокументації

од. обл.

картка

­-

 

 

- фотодокументації

од. обл.

картка

-

 

 

- фонодокументації

од. обл.

картка

­-

 

 

- відеодокументації

од. обл.

картка

-

 

3.

Формування НАФ та експертиза цінності до-кументів. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій

 

 

 

3.1.

Приймання на державне зберігання:

 

 

 

 

- управлінської документації

од. зб.

970

 

 

- документів особового походження

од. зб.

документ

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

-

 

 

- кінодокументів

од. обл.

-

 

 

- фотодокументів

од. обл.

-

 

 

- фонодокументів

од. обл.

-

 

 

- відеодокументів

од. обл.

-

 

 

- документів особового складу

од. зб.

-

 

3.2.

Організація роботи ЕПК

 

 

 

3.2.1.

Схвалення ЕПК:

 

 

 

 

описів на:

 

 

 

 

- управлінську документацію

од. зб.

970

 

 

- документи особового походження

од. зб.

 

 

 

- науково-технічну документацію

од. зб.

-

 

 

- кінодокументи

од. обл.

-

 

 

- фотодокументи

од. обл.

-

 

 

- фонодокументи

од. обл.

-

 

 

- відеодокументи

од. обл.

-

 

3.2.2.

Погодження ЕПК:

 

 

 

 

описів справ з особового складу

од. зб.

190

 

 

номенклатур справ

номенклатура

6

 

 

інструкцій з діловодства;

інструкція

-

 

 

положень про служби діловодства;

положення

-

 

 

положень про ЕК;

положення

2

 

 

положень про архівні підрозділи

положення

-

 

3.3.

Експертиза цінності документів, що зберігаються в архіві:

 

 

 

 

- управлінської документації

од. зб.

-

 

 

- документів особового походження

од. зб.

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

-

 

 

- кінодокументів

од. обл.

-

 

 

- фотодокументів

од. обл.

-

 

 

- фонодокументів

од. обл.

-

 

 

- відеодокументів

од. обл.

-

 

3.4.

Упорядкування на договірних засадах:

 

 

 

 

- управлінської документації постійного зберігання

од. зб.

-

 

 

- управлінської документації тимчасового зберігання

од. зб.

-

 

 

- документів із особового складу

од. зб.

-

 

 

- науково-технічної документації

од. зб.

-

 

3.5.

Здійснення контролю за станом діловодства та архівної справи на підприємствах, в установах та організаціях у зоні комплектування архівної установи та заходи щодо підвищення квалі-фікації працівників діловодних, експертних та архівних служб

 

 

 

3.5.1.

Кількість проведених перевірянь підпри-ємств, установ і організацій з них:

перевіряння

2

 

 

комплексних

перевіряння

1

 

 

тематичних

перевіряння

1

 

 

контрольних

перевіряння

 

 

3.5.2.

Кількість проведених оглядів забезпечення збереженості документів НАФ та стану діловодства на підприємствах, в установах і організаціях

огляд

-

 

3.5.3.

Заходи з підвищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ:

 

 

 

3.5.3.1

кількість проведених семінарів (курсів) з підвищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ, організованих архівною установою

семінар

(курси)

-

 

3.5.3.2

кількість слухачів, які взяли участь у семінарах (курсах)

слухач

-

 

3.5.3.3

кількість проведених семінарів (курсів) з під-вищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ, до яких залучалися працівники архівної установи

семінар

(курси)

-

 

4.

Використання інформації документів НАФ

 

 

 

4.1.

Ініціативне інформування

документ

1

 

4.2

Виконання запитів:

 

250

 

 

- тематичних

запит

210

 

 

- акти цивільного стану

запит

-

 

 

- генеалогічних

запит

-

 

 

- соціально-правового характеру:

запит

40

 

 

- кількість звернень від громадян, розглянутих на особистому прийомі

звернення

250

 

4.3.

Підготовка:

 

 

 

 

- виставок документів

виставка

1

 

 

- радіопередач

радіопередача

-

 

 

- телепередач

телепередача

-

 

 

- публікацій у пресі

публікація

1

 

4.4.

Організація роботи користувачів у читальному залі

користувач

11

 

 

- громадян України

користувач

11

 

 

- іноземних громадян

користувач

-

 

 

- кількість виданих справ

справа

110

 

5.

Зміцнення матеріально-технічної бази архівів, їх охоронної і пожежної безпеки

 

 

 

5.1.

Приміщення:

 

 

 

 

- заміна приміщень

будівля

кв.м.

-

 

 

- отримання додаткових приміщень

будівля

кв.м.

-

 

5.2.

Ремонт приміщень

будівля

кв.м.

-

 

5.3.

Збільшення протяжності стелажного обладнання (стелажних полиць)

будівля

пог.м.

-

 

5.4.

Встановлення сигналізації:

 

 

 

 

- пожежної

будівля

-

 

 

- охоронної

будівля

-

 

5.5.

Ремонт сигналізації:

 

 

 

 

- пожежної

будівля

-

 

 

- охоронної

будівля

-

 

5.6.

Встановлення/ремонт автоматичних систем пожежегасіння

встановлення

ремонт

-

 

5.7.

Встановлення/ремонт системи кондиціювання та вентиляції повітря

встановлення

ремонт

-

 

5.8.

Оброблення дерев’яних конструкцій вогнезахисним розчином

будівля

пог.м.

-

 
                   

 

 

 

Завідувач архівного сектору

                                      Л. М. Юркевич

 

«_______»_________________2017 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до плану розвитку архівної справи в архівному секторі

Бородянської райдержадміністрації на 2018 рік

 

Річний план роботи розроблено з урахуванням стану архівної справи у секторі, відповідно до рекомендацій Державного архіву Київської області від 01.11.2017 р. № 01-33/909

1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ.

1.2. Планується дрібний ремонт аркушів (підклеювання, зміцнення країв) у справах, виявлених пошкодженими під час перевіряння наявності та фізичного стану справ, а також при виконанні запитів громадян.

1.3. Планується оправлення і підшивка справ, які в ході перевіряння наявності та фізичного стану справ будуть виявлені розшитими та з пошкодженими обкладинками у фондах №№ 22, 24, 26, 27, 28.

1.6. Планується картонування документів установ та організацій списку № 1, внесених у план-звіт приймання документів на постійне зберігання на 2018 рік у кількості 970 од. зб.

1.7. Планується провести перевіряння наявності та фізичного стану справ архівних фондів №№ 22, 24, 26, 27, 28 всього 5 фондів (2654 од зб. ).

Ведення обліку справ, невиявлених в процесі перевіряння наявності та стану справ, що знаходяться в розшуку, а також складання списків цих справ та подання їх до Державного архіву Київської області з урахуванням вимог Методики віднесення документів Національного архівного фонду до унікальних, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 16.08.2016 № 2505/5, зареєстрованої в міністерстві юстиції України 18.08.2016 за № 1148/29278..

Вжиття заходів щодо дотримання нормативних вимог до організації своєчасного обліку документів, що надходять на постійне зберігання; вивіряння та уточнення облікових даних.

Організація виявлення унікальних документів НАФ, що зберігаються в архівному секторі райдержадміністрації, та подання анотованого переліку унікальних документів НАФ на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області з врахуванням вимог, викладених в листі Укрдержархіву від 05.07.2012 № 01.3/2167 «Про складання анотованого переліку унікальних документів Національного архівного фонду».

Планується складання «Відомостей про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2018», карток фондів, перескладання карток фондів, внесення змін до карток фондів, що зберігаються в архівному секторі.

2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів Національного архівного фонду.

2.2. Планується протягом 2018 року удосконалення та перероблення описів управлінської документації.

2.3. Виявлення документів за справами, каталогізація документів буде проводитися у фонді № 2 «Бородянська селищна рада». Створення універсального каталогу (землекористування громадян, установ, підприємств; будівництво та введення в експлуатацію будівель та ін.).

3. Формування Національного архівного фонду й експертиза цінності документів. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ, організацій.

3.1. Заплановано приймання на постійне зберігання управлінської документації установ-джерел комплектування архівного сектору: Блиставицька сільська рада – 148 од. зб; Загальцівська сільська рада – 162 од. зб.; Качалівська сільська рада – 149 од. зб.; Небратська сільська рада – 59 од. зб.; Шибенська сільська рада – 80 од. зб., ПАТ «Борекс» - 372 од. зб., а також здійснення заходів, спрямованих на забезпечення приймання на постійне зберігання документів НАФ, що зберігаються в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій понад встановлені роки.

3.2.1, 3.2.2. Заплановано схвалення описів на управлінську документацію - 970 од. зб., погодження описів документів з кадрових питань (особового складу) установ – 190 од. зб., номенклатур справ установ та 2 положення про експертну комісію.

            3.5.1 На 2018 рік заплановано 1 тематична перевірка Бородянської районної ради та Публічне акціонерне товариство «Борекс».

Виявлення установ-джерел формування Національного архівного фонду, у яких впроваджено електронний документообіг, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», та у діяльності яких утворюються електронні документи з електронним цифровим підписом. Вивчення складу електронних документів, виявлення оригіналів окремих видів документів, що створюються в установах лише в електронній формі, зокрема, кіно-, фото-, фоно-, відео документів, документів з науково-дослідної і дослідно-конструкторської роботи, проектування, вишукування, будівництва і експлуатації, промислового та сільськогосподарського виробництва, земельних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища, об’єктів права інтелектуальної власності тощо.

4. Використання інформації документів Національного архівного фонду.

4.1. Виявлення серед документів, що зберігаються в архівному секторі документів важливих та цікавих для інформування установ та організацій Бородянського району.

4.2.,4.4. Передбачена робота з виконання тематичних запитів та запитів соціально-правового характеру, а також організація роботи користувачів у читальному залі.

4.3. Запланована організація та проведення виставки документів, які зберігаються в архівному секторі Бородянської райдержадміністрації до дня Чорнобильської трагедії, а також публікація в районній газеті «Вперед», щодо проведення виставки.

5. Зміцнення матеріально-технічної бази архівів, їх охоронної і пожежної безпеки.

Виконання завдань і заходів, визначених наказом Укрдержархіву від 15.08.2012 № 145 «Про посилення протипожежного захисту в архівних установах» та наказу Державного архіву Київської області від 22.08.2012 № 60 «Про посилення протипожежного захисту в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, трудових архівах».

Вжиття заходів щодо посилення охоронної безпеки архівних приміщень, забезпечення надійності експлуатації їх інженерних мереж та комунікацій.

Здійснення легалізації програмного забезпечення, що використовується в архівному секторі, у тому числі ліцензійних програм антивірусного захисту комп’ютерів.

Продовження надання архівним сектором платних послуг.

Крім всіх зазначених заходів планується постійне оновлення інформації веб-сайту архівного сектору райдержадміністрації; періодичне оновлення інформації на інформаційному стенді в архівному секторі; участь у навчаннях за професійними програмами та за програмами тематичних семінарів.

Планується надання методичної допомоги об’єднаним територіальним громадам з питань архівної справою.

Підготовка та вивчення питання, щодо оцифрування та переведення в електронний вигляд описів, з метою створення фонду користування документами НАФ у вигляді цифрових копій.

 

 

Завідувач архівного сектору                                           Л. М. Юркевич