Архівний відділ

Бородянської райдержадміністрації

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

1. Інформаційне забезпечення користувачів за їх запитами та в порядку ініціативного інформування.

2. Надання документів для користування в читальному залі архіву.

3. Експонування копій документів на виставках.

4. Виконання запитів на інформацію від громадян, установ та організацій.

5. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі громадян.

6. Виготовлення копій архівних документів.

7. Надання консультацій щодо складання номенклатури  справ установ та організацій на підвідомчій території.

8. Погодження номенклатур справ, описів справ постійного зберігання та описів справ з кадрових питань (особового складу), інструкцій з діловодства, положень про експертну комісію установ та організацій Бородянського району  на експертній комісії архівного сектору райдержадміністрації.

9. Надання консультацій щодо впорядкування документів установ та організацій з метою належного зберігання та подальшого передавання їх на постійне зберігання.



Перелік запитів, що виконуються архівом:

1. Про виділення, відведення або закріплення  земельних ділянок за будинковолодіннями.

2. Про підтвердження права власності на нерухоме майно.

3. Пошук та надання документів (рішень виконавчих органів про створення підприємства, установи чи організації, положення про них , тощо).

4. Про надання житла постраждалим громадянам,  внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.

5. Надання відповідей на запити адвокатів, суду, прокуратури, народних депутатів.



Характеристика основних видів запитів:

-         соціально-правові;

-         тематичні.

 

Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації:

  1. про трудовий стаж громадян в установах та організаціях Бородянського району;
  2. підвищення кваліфікації;
  3. нагороди;
  4. служба у Збройних силах;
  5. участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
  6. репресії, депортації, розкуркулення. 

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа. 

Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період: 

  1.  про виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам  в Бородянському районі;
  2. надання дозволу на реконструкцію та перебудову існуючих споруд;
  3. закріплення прибудинкової території за будинковолодінням;
  4. виділення житла;
  5. постановка на квартоблік; 
  6. про надання копій, рішень, розпоряджень та постанов уповноважених органів (виконавчих комітетів районної та сільських рад), а також окремих управлінь Бородянського району;
  7. про зміни в адміністративно-територіальному устрої Бородянського району, перейменування населених пунктів (надається безоплатно громадянам для вирішення їх соціально-правових потреб, наприклад: встановлення громадянства);
  8. створення, будівництво заводів, заснування навчальних закладів та інших організацій та підприємств.

 

Підготовлена вся нормативно-правова база для введення платних послуг при виконанні тематичних запитів.




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запитим надаються протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка, витяг або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено. 

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, інвалідів праці, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок  аварії  на Чорнобильській АЕС, та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки – виконуються в першу чергу і, по можливості, терміново. 

Відомості про стаж роботи та заробітну плату, які зберігаються в документах з кадрових питань (особового складу), а саме, в наказах з особового складу, особових рахунках, розрахунково - платіжних відомостях з нарахування заробітної плати), зберігаються в архівах установ, підприємств та організацій 75 років і не підлягають передаванню в архівний сектор. Ці документи можуть зберігатися в установах, організаціях та на підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися в архів вищої установи відповідної галузі або в трудові архіви.